متن و شعر

جملات و شعر عاشقانه و جوک

متن و شعر

جملات و شعر عاشقانه و جوک

متن اهنگ غمگین لحظه ها از (انوش)

انوش Photo
بی تودنیا چه غم انگیزه برام
لحظه هالحظه هاغروب پائیزه برام
تموم دنیا که مال من باشه 
بی تومثل خاک ناچیزه برام
خواننده:
نمونده ستاره توشبهام
نمیاد دیگه خواب به چشمام
میخوام که گریه کنم فغان و شکوه کنم
نیستی و بی تو چه تنهام

مردن خنده ها روی لبهام 
گم شدن شادیها تودنیام
آسمون چه کبوده هیچوقت کسی نبوده
گوش بده یک لحظه به حرفام

لحظه ها لحظه ها تورومیارن به یاد من
لحظه ها لحظه ها کجا میرسن به دادمن
لحظه ها لحظه ها تورومیارن به یاد من
لحظه ها لحظه ها کجا میرسن به دادمن

توگرداب غصه هااسیر
میگردم دورخود غریب
دادمیزنم دستمو بگیر
میدونم دلو میدم فریب

دلم میخواد بمیرم 
شاید آروم بگیرم
بگیرم دستاتو تو دستم
دلم میخواد بمیرم 
شاید آروم بگیرم
بگیرم دستاتو تو دستم
دلم میخواد بمیرم 
شاید آروم بگیرم
بگیرم دستاتو تو دستم

لحظه ها لحظه ها تورومیارن به یاد من
لحظه ها لحظه ها کجا میرسن به دادمن

نمونده ستاره توشبهام
نمیاد دیگه خواب به چشمام
میخوام که گریه کنم فغان و شکوه کنم
نیستی و بی تو چه تنهام

مردن خنده ها روی لبهام 
گم شدن شادیها تودنیام
آسمون چه کبوده هیچوقت کسی نبوده
گوش بده یک لحظه به حرفام

لحظه ها لحظه ها تورومیارن به یاد من
لحظه ها لحظه ها کجا میرسن به دادمن
لحظه ها لحظه ها تورومیارن به یاد من
لحظه ها لحظه ها کجا میرسن به دادمن

تورو میارن به یاد من
کجامیرسن به دادمن

" به یاد روزهای خوبی که 
در کنار عزیزان نرفته