متن و شعر

جملات و شعر عاشقانه و جوک

متن و شعر

جملات و شعر عاشقانه و جوک

متن آهنگ بزن تار هایده

                                                                                                     بزن تار که امشب
باز دلم  از دنیا گرفته
بزن تار و بزن تار
بزن تا بخونم
با تو آواز بی خریدار
بزن تار و بزن تار
برای کوچه غمگینم
برای خونه غمگینم
برای تو برای من
برای هر کی مثل ما
داره می خونه غمگینم
بزن تار ای همیشه با من و از من قدیمی تر
واسه اون که توی کار عاشقی می مونه غمگینم

بزن تار که امشب
باز دلم از دنیا گرفته
بزن تار و بزن تار
بزن تا بخونم
با تو آواز بی خریدار
بزن تار و بزن تار
به راه عاشقی مردن به خنجر دل سپر کردن
واسه هر کی که آسون نیست
برای جاودان بودن
واسه عاشق دیگه راهی
به جز دل کندن از جون نیست

بزن تا بخونم همین رو می تونم
برای کوچه غمگینم
برای خونه غمگینم
برای تو برای من
برای هر کی مثل ما داره می خونه غمگینم
بزن تار ای همیشه با من و از من قدیمی تر
واسه اون که توی کار،عاشقی می مونه غمگینم

بزن تار که امشب
باز دلم از دنیا گرفته
بزن تار و بزن تار
بزن تا بخونم
با تو آواز بی خریدار
بزن تار و بزن تار
بزن تار و بزن تار
بزن تار و بزن تار
بزن تار و بزن تار

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 01:45 http://nazanin1370.blogfa.com

مجید جان وبت واسه شروع کار خوبه ولی بیشتر روش کار کن و قالبت هم سعی کن تیره بذاری تیره جذاب تره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.